انواع تکنیک چمن زنی

انواع تکنیک چمن زنی
انواع تکنیک چمن زنی
لیست نکات مهم برای خرید علفزن
دلیل خرید علف زن از بازرگانی جبلی(جبلیکو)

انواع تکنیک های چمن زنی

1- تکنیک اساسی

از آنجایی که اتصال برش در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد، یک حرکت برش از راست به چپ توصیه می شود. مزیت این روش این است که تریم ها روی ناحیه برش می افتند.

 

2- پیرایش برای چمن بلند

هنگام کار در چمن های بسیار بلند یا علف های هرز سخت، دو پاس توصیه می شود. یک پاس اولیه، از راست به چپ، بالای چمن را قطع می کند. سپس، یک پاس پایین تر، از چپ به راست، چمن باقی مانده را حذف می کند. تزیینات به سمت چپ کنار گذاشته می شوند.

 

3- چمن زنی مناطق بزرگ و مسطح

بهترین راه برای برش مناطق بزرگ استفاده از روش مربع است. ناحیه ای را که قرار است درو شود به مربع تقسیم کنید و سپس در امتداد قسمت های بیرونی به سمت مرکز کار کنید.

 

مقاله مرتبط: - 10 بهترین علف تراش برای خرید آنلاین در بازرگانی جبلی با قیمت های مناسب

 

4- چمن زنی روی تپه - روش نوار

روش نواری روش خوبی برای چمن زنی یک شیب است. یک نوار به موازات شیب برش دهید و سپس در امتداد نوار برگردید. سپس نوار بعدی را در بالا ببرید و تکرار کنید.

 

5) کوتاه کردن اطراف موانع

"خط چمن زنی" ایجاد شده توسط ماشین اصلاح، بهترین راه برای حرکت به سمت درختان/بوته ها بدون آسیب رساندن به آنها است. اگر چندین گیاه نزدیک به هم رشد می کنند، سعی کنید قبل از چمن زنی اطراف آنها را پاک کنید.

برای انجام این کار، از انحراف بر روی علف تراش به عنوان راهنما استفاده کنید. منحرف کننده را در مقابل پایه درخت یا بوته قرار دهید و از آن برای راهنمایی شما در حین حرکت استفاده کنید. که از تنه در حین چمن زدن اطراف آن محافظت می کند.

 

لیست نکات مفید برای خرید علف تراش

- ماشینی را انتخاب کنید که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا پوشش گیاهی را که قصد دارید پاک کنید.

- برای استفاده حرفه ای، لازم است یک علف تراش با عمر طولانی انتخاب کنید، که برای کارهایی که قصد انجام آن را دارید نیز مناسب است.

- فرمان باید در زاویه ای نسبت به شفت قرار گیرد تا از وارد شدن بار ناهموار به پشت شما جلوگیری شود.

- دستگاه باید لرزش عالی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که انرژی لازم برای کار طولانی مدت بدون خستگی را دارید.

- برای حمل و نقل و ذخیره سازی راحت تر، فرمان را می توان زاویه دار و جمع کرد.

- هرچه دامنه لوازم جانبی و تجهیزات برش بیشتر باشد، دامنه کاربرد بیشتر است.

ایمنی شخصی هنگام استفاده از علفتراش برای استفاده عمومی

هنگام استفاده از علف تراش، همیشه از گیره، عینک ایمنی و محافظ شنوایی استفاده کنید. ممکن است به نظر برسد که تجهیزات علف زن در فاصله مناسبی از اپراتور قرار دارند، با این وجود، هنوز خطر پرواز مواد برش خورده، سنگ های شل، شاخه ها و غیره در جهات مختلف وجود دارد. و با وجود این واقعیت که موتورها دارای صدا خفه کن هستند، باید از صدای طولانی محافظت کنید.

 

بنابراین باید لباس‌های سنگین بپوشید که از مواد بادوامی ساخته شده باشد که به شاخه‌ها و غیره گیر نکند. علاوه بر این، چنین لباس‌هایی باید تهویه مناسب و آزادی حرکت را فراهم کنند. هنگام پاک کردن برس و چمن، شلوارهای سنگین و پیراهن یا ژاکتی که امکان حرکت خوب را فراهم می کند، به طور کلی کافی است.

 

پوشیدن یک جفت دستکش نیز ایده خوبی است. ناگفته نماند که کفش‌های سنگین، کفش‌های محافظ یا چکمه‌های محکم با زیره‌های عمیق که جای پای محکمی روی چمن‌های لغزنده و تازه بریده شده و همچنین زمین‌های صخره‌ای و ناهموار می‌دهند، باید همیشه پوشیده شوند.

 

چرا علف تراش را در بازرگانی جبلی (جبلیکو) خریداری کنید؟

 

در jebelico.com ما طیف گسترده ای از علف تراش را به شما ارائه می دهیم. ما بهترین مجموعه ای از برندهای داخلی و بین المللی مانند هوندا،کا ان سی، کستل ،هیروساکی ،استیل و بسیاری دیگر را داریم. با معاملات هیجان انگیز و حداقل قیمت در محصولات مختلف، مشتری از تجربه کیفیت مطمئن می شود.

 

فروشگاه اینترنتی ما سفارش بالای 3 آیتم را به رایگان درب منزل شما ارسال می کند. برای انجام پرداخت، می‌توانید یکی از کانال‌های راحت را از میان تراکنش‌های آنلاین از طریق درگاه اینترنتی  انتخاب کنید یا از کارت‌ به کارت  استفاده کنید یا می‌توانید تحویل  نقدی را انتخاب کنید. در صورت وجود هرگونه سوال ، می توانید از طریق شماره تلفن 09121907024با ما تماس بگیرید و از متخصصان کمک بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد